Компанията за пазарни проучвания IDC определи HP за лидер в доклада за управление на печатни услуги IDC MarketScape (“IDC MarketScape: Worldwide Managed Print Services 2011 Hardcopy Vendor Analysis Study” от декември 2011).
IDC, която е независима и глобална фирма за научни изследвания в областта на информационните технологии, посочва в доклада си, че услугите за управление на печата на HP (MPS) продължават да запазват водещата си позиция на пазара с високи резултати по отношение на стратегически насоки и възможности на предлагане.
Въз основа на доклада водещата пазарна позиция на HP отразява нейната цялостна стратегия за предоставяне на еднакво добри решения в офиса, производствените обекти и външните среди в сферата на печата. Всеобхватното й портфолио е обогатено от водещи решения и функции като HP ePrint, платформата OXP и фирмения софтуер FutureSmart. Тези иновации позволяват на потребителите лесно да актуализират, управляват и разширяват възможностите на многофункционалните си устройства и принтери с най-новите решения и приложения, както и да печатат докато са в движение.
„Способността да предложи възможности на мобилните служители и да създаде сигурна и устойчива печатна инфраструктура доведе до значителен ръст в сферата на многофункционалните принтери през последната година,” заяви Брус Далгрен, старши вицепрезидент, Managed Enterprise Solutions, Imaging and Printing Group, HP. „В бъдеще лидерството на пазара ще се определя от способността да се предложи консултативно партньорство с акцент върху опростяването на най-сложните бизнес процеси и управлението на по-голяма печатна инфраструктура.”
В допълнение към съществуващия директен MPS модел на HP, неотдавнашното придобиване на Printelligent, доставчик на услуги за управление на печата, спомага за разширяване на обхвата на компанията и й дава възможност да предложи своята експертиза от световна класа в областта на продажбите, услугите и управлението на печата на малките и средни предприятия чрез избрани партньори, които вече могат да рационализират ангажиментите си.
„HP в световен лидер на пазара за управление на печатни услуги, като предлага стабилно предложение, което включва консултативен подход за оптимизиране на печатната инфраструктура на потребителите, в т.ч. разпръснати и централизирани среди, малки, средни и големи предприятия,” заяви Анжел Бойд, вицепрезидент и генерален директор, Решения за печат и Малки и средни предприятия в IDC. „HP отговаря на най-различни нужди в сферата на печата на дадена организация, със сериозен акцент върху вертикални и интензивни работни потоци.”
Моделът за анализ IDC MarketScape позволява да се направи преглед на конкурентоспособността на доставчиците на ИКТ (информационни и комуникационни технологии) на даден пазар. IDC използва строга методика на оценяване, основана както на качествени, така и на количествени критерии, която води до графична илюстрация на позицията на всеки производител на даден пазар. IDC MarketScape предлага ясна рамка, в която предложенията, възможностите и стратегиите на продуктите и услугите, както и факторите за текущ и бъдещ успех на пазара на ИТ и телекомуникационните компании могат да бъдат съответно сравнени. Рамката предоставя на купувачите на технологии цялостна оценка на силните и слаби страни на настоящите и бъдещи доставчици.