IBM дава достъп на бизнеса до аналитичните услуги на Watson Analytics

IBM обявява, че когнитивната услуга Watson Analytics ще предоставя достъп на бизнеса до инструменти за прогнозни, визуални анализи, които са лесни за управление и могат да бъдат използвани от всеки. Watson Analytics предлага пълен набор от услуги за анализ, включително и достъп до услуги, които ще помогнат на бизнеса да управляват големи обеми от данни.

За разлика от другите инструменти за анализ на пазара, предназначени предимно за учени и анализатори, IBM Watson Analytics автоматизира процеси като подготовка на данни, прогнозен анализ и визуално презентиране на истории. Така вместо потребителите да търсят на отговори в големи обеми корпоративни данни, те ще могат да се фокусират върху по-детайлно разбиране на бизнеса и ефективно да представят резултатите на всички заинтересовани страни. Благодарение на тези улеснения професионалисти от различни области като маркетинг, продажби, финанси и човешки ресурси могат да използват възможностите на Watson Analytics.

Първата версия на Watson Analytics ще включва freemium версия на облачната услуга, предназначена за работа на настолни и мобилни устройства. IBM Watson Analytics анализира естествен език, благодарение на което може да разбира ключови въпроси, като например: Какви са основните фактори, които влияят на продажбите на продуктите ми; кои привилегии карат служителите да останат на работа в компаният; кои сделки е вероятно да се провалят?

Три ключови иновации значително увеличават възможностите за ползване на инструментите за анализ:

Single Business Analytics Experience – Watson Analytics обединява пълен набор от услуги за управление на корпоративни данни и аналитични възможности в облачна среда. Така че след идентифициране на бизнес проблем  Watson Analytics помага за достигането до правилните данни, от които намира изводи, прогнозира и визуализира резултати и заедно с това създава отчети.

Guided Predictive Analytics – Watson Analytics използва прогнозни анализи, за да разкрие факти и непознати до момента модели и взаимовръзки. Този процес насочва потребителите към променливи или процеси от бизнеса с най-голямо значение.

Natural Language Dialogue – Watson Analytics говори на езика на бизнеса и хората, като дава  възможност на потребителя просто да напишете това, което търси. Впоследствие Watson Analytics дава резултати, които обясняват причините за дадени събития и какво още е вероятно да се случил Потребителите могат постоянно да прецизират въпросите си, за да получават все по-точни резултати и отговори на това, което търсят.

Като други облачни решения на IBM, Watson Analytics ще бъде хостват от SoftLayer и достъпен през IBM Cloud Marketplace. Watson Analytics ще бъде достъпен за бизнес клиенти на IBM чрез freemium версия от ноември 2014.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *