IBM представи нов софтуер и консултантски услуги, с които ще подобри системите за бизнес анализ, предназначени за лидери и мениджъри на компании.
Новите предложения в сферата на бизнес анализа са създадени в отговор на съвременните възможности за управление на финансови операции, намаляване на измамите и създаване на следващо поколение взаимоотношения с клиентите чрез използване на големи обеми от данни.
Новите решения съчетават иновации, разработени от звеното IBM Research, с авангардни технологии, които са създадени от десетки дружества, придобити от IBM.
Според компанията за анализи IDC предприятията по цял свят ще инвестират над 120 милиарда долара до 2015 г. в системи за бизнес анализ, които ще окажат огромно влияние на предлаганите хардуер, софтуер и услуги на пазара.
Предприятията от цял свят, опериращи в различни отрасли се стремят да извлекат полезни знания от огромните обеми от данни. С цел да помогне на компаниите в този процес IBM влага ресурс в разработването на системи за бизнес анализ, които са насочени към откриване на измами, подобряване на финансовите операции и обслужване на клиентите.
Решенията на IBM в областта на интелигентните системи за бизнес анализ са:
IBM Smarter Analytics Signature Solution – Anti-fraud, Waste & Abuse
Адаптивните системи на IBM анализират най-новите данни, което помага за защита срещу появяващите се измами.
Решението внедрява усъвършенствани алгоритми директно в бизнес процесите, давайки възможност на правителствени агенции и застрахователи да откриват измами в реално време.
IBM Smarter Analytics Signature Solution – Next Best Action
Решението на IBM помага на организациите да получат по-ясна представа за клиентите си на базата на традиционните данни за предприятието и наличната информация за клиента от социалните медии и онлайн взаимодействието на потребителите с услугите на компанията.
IBM Smarter Analytics Signature Solution – CFO Performance Insight
Според IBM Research, финансовата информация нараства с поразителен размер от 70% всяка година. Системите за бизнес анализ на IBM, насочени към финансовите мениджъри осигуряват по-детайлна информация и контрол върху финансовите резултати, както и възможности за прогнозиране на бъдещи резултати на база предходни данни.
IBM работи с клиенти в различните индустрии и географски региони с цел да предложи интелигентни системи за бизнес анализ, чрез които компаниите да получат конкурентно предимства от анализирането на големи обеми от данни.
Клиентите могат да получат достъп до решения за бизнес анализ на IBM чрез глобална мрежа от осем центъра за анализ.
До 2015 г. IBM предвижда приходи от 16 милиарда долара от системи за бизнес анализ.