Huawei е един от най-големите производители на смартфони в света. За първата половина на годината компанията е продала над 73 милиона устройства, което е с 20% повече от предходната година. Успехът на Huawei се дължи на значителна инвестиция в търсенето на най-новите технологични решения, на атрактивно ценообразуване, но и преди всичко, защото смартфоните с марка Huawei просто привличат клиентите.
Дизайнът е от голямо значение за Huawei през годините. Производителят отделя огромни средства при разработването на дизайна на своите устройства. Смартфоните и аксесоарите се създават в специални дизайнерски центрове, разположени в различни столици на модата по света. Специализираните Huawei Global Design Studios работят в Шънджън, но също така и в Сан Диего, Лондон, Токио и Стокхолм. В Париж присъства Aesthetic Research Center. Изборът на град не е случаен, тъй като е столица на модата и лукса, и символ на добрия дизайн от много години. Дизайнерите на Huawei търсят в Париж вдъхновение в новите тенденции и ги превръщат в идеи, материали и цветове, които се използват при създаването на новите смартфони.
В продължение на няколко месеца компанията сътрудничи и с PANTONE Color Institute, известна американска компания, която съчетава цветове, анализира тенденциите и проектира нови, модерни нюанси. За най-новия си флагшип модел, производителят на смартфони си партнира с известната китайска марка Ricostru и едно от посланията при старта на кампанията на P10, е „Цветът е новото черно”.
Дизайнът, цветовете, тенденциите и модата са част от елементите с решаващо значение за създаването на дизайна на нови мобилни устройства и това не се отнася вече само за най-скъпите продукти на марката.
Добър пример за това е Huawei P10 lite – смартфон, чийто дизайн си съперничи с този на най-добрите продукти на пазара, но на значително по-ниска цена. Елегантността и престижът станаха по-достъпни, а новият цвят на P10 lite – сапфирено синьо – прави визията още по-привлекателна.
Huawei P10 се предлага в 4 невероятни цвята, които са направени с цел по-добре да можем да съчетаем смартфона с нашия характер и стил. Бялото и черното все пак си остават добър избор за традиционалистите. Черните смартфони са винаги били предпочитани от бизнес клиентите през годините. Те не биха могли да си представят различен цвят смартфон. По-смелите и екстравагантни хора със сигурност ще бъдат развълнувани от Huawei P10 lite в цвят платинено злато. Моделът в този цвят прилича на красиво бижу и със сигурност би се вписал много добре на някое вечерно парти на френската Ривера. Най-интересният и оригинален P10 lite определено е сапфирено синият. Това е напълно нов цвят в палитрата на Huawei. Подобрен нюанс синьо се предлага и при P10 смартфоните.
Новите цветове означават само едно нещо – Huawei смело експериментира с дизайна и цветовете, защото тези два елемента стават все по-важни при пазара на смартфони. Само производител, чиито продукти имат отличаващ се дизайн, могат да бъдат успешни на пазара на висок клас устройства. Всички големи производители на смартфони се конкурират най-вече в това направление. Клиентите искат да използват най-новите технологии, най-добрите камери, но същевременно искат техният смартфон да е едно красиво устройство, което допълва стила им.
Дизайнът на устройствата е причината да се наслаждаваме на постиженията и елегантността на актуалните мобилни продукти на компанията. Клиентът, който търси по-евтино устройство, получава шанс да използва продукт, създаден с невероятна прецизност. Синият цвят на корпуса на при P10 lite е върхът на модерната и луксозна визия.