Huawei Consumer Business Group обяви финансовите си резултати за 2014 г.

Huawei Consumer Business Group днес обяви финансовите си резултати за 2014 г. Общите продажби на годишна база са нараснали с 30% до 12,2 милиарда долара, преминавайки за първи път границата от 10 милиарда. Доставките са се увеличили със 7,8% до 138 милиона устройства за 2014 г., в това число 75 милиона смартфона, което представлява 45% годишен ръст.

„Нашата стратегия да се фокусираме върху продукти от среден и висок клас пожъна успех, като 2014 се оказа година на значителни постижения в редица сфери като проучване и развитие на продукти, разпознаваемост на марката, разработка на каналите и растеж на пазарния дял, който затвърди нашата трета позиция на глобалния пазар на смартфони. Глобалното влияние на нашата марка продължава да расте и Huawei става първата китайска марка, която влеза в класацията „Топ 100 глобални марки за 2014” на „Interbrand“ каза г-н Ричард Ю, CEO за Huawei Consumer Business Group.

Успехът от фокусирането върху продукти от среден и висок клас

Едно от най-впечатляващите постижения за 2014 г. са увеличените доставки на смартфони от среден и висок клас, които се повишиха до 18% от общите. Huawei P7, един от водещите премиум продукти на Huawei Consumer BG, беше доставен в тираж от 4 милиона броя само за 6 месеца след премиерата в Париж през май. В същото време Huawei Mate7 беше изключително добре приет от бизнес потребителите във всички сфери и от него бяха доставени над два милиона броя само за 3 месеца след пускането му на пазара през септември миналата година.

Бързо разширяване на откритите канали

Важно е да се спомене значителният ръст в приходите от откритите канали (включително и онлайн търговията), които възлизат на 41% от общите. До края на 2014 г. Huawei Consumer  Business Group е отворил 630 специализирани магазина на марката ‒ фактори, които допринасят за подобряването на онлайн и офлайн пазаруването на потребителите.

Повишаване на популярността на марката в глобален мащаб

Растящата популярност на нашите продукти от среден и висок клас сред нашите клиенти е подсилена от интернет маркетинг инициативи, позволяващи на популярността на марката да нараства в глобален мащаб.

Скорошен доклад на базата на проучване от IPSOS, което обхваща 32 страни, показва, че популярността на марката Huawei се е повишила от 52% през 2013 г. до 65% през 2014 г., което означава, че Huawei е разпознаваема марка за две трети от хората в тези държави. Според IPSOS, Net Promoter Score на Huawei (потребителите, които са препоръчали продуктите на марката на други хора) е достигал 43%, поставяйки компанията в топ 3 сред фирми от доклада. Huawei се нарежда и сред топ 3 компании по отношение на Brand Momentum, които отразяват успеха на компанията по отношение на подобряването на опита на потребителите с марката и също така подсилването на конкурентоспособността  на световната сцена.

Стратегията на марката за Dual-Huawei и Honor създава синергия

Марката Honor, представена от Huawei през миналата година, също отбеляза впечатляващи резултати през 2014 г. Доставките на устройствата Honor достигнаха 20 милиона броя, от които над 8 милиона за Honor 3C, над 4 милиона за Honor 3X и над 3 милиона за Honor 6. До края на 2014 г. марката Honor е установила присъствие в повече от 60 държави и региони из цял свят.

Huawei Consumer Business Group се фокусира върху премиум устройствата от среден и висок клас още от 2012 г. Започвайки с моделите Huawei P1 до P7, от Mate до Mate7, моделите на Honor 6 и Honor 6 Plus ‒ всички водещи устройства на Huawei Consumer Business Group целят да се откроят с невероятното потребителско преживяване, предоставено на клиентите от основната експертиза на Huawei. „P” сериите дават ново значение на думата дизайн и предлагат страхотни камери; сериите “Mate” се отличават с големите си дисплеи и с дългия живот на батериите; продуктите на Honor предлагат разнообразна свързаност, качество и дълъг живот на батерията.

Г-н Шао Янг, вицепрезидент отдел „Маркетинг“ за Huawei Consumer Business Group сподели: „Двойната бранд стратегия около марките Huawei и Honor се доказва като силно успешна и създава синергии, които се отразяват в повишаване на популярността за марката и на пазарния дял на Huawei Consumer BG като цяло. Марката Huawei е затвърдила водещата си позиция на пазара за смартфони от среден и висок клас, докато марката Honor се доказва като смела и популярна марка сред потребителите, пазаруващи в интернет.“

Задържане на инерцията през 2015 г.

2015 г. ще е година на стратегическо разгръщане за Huawei Consumer Business Group, през която ще използваме различните възможности в интернет, „Интернет на вещите“ и автомобилните мрежи, за да постигнем успехи в различните бизнес сфери, включително продукти, марка,  маркетинг, канали, търговия на дребно и онлайн търговия. Huawei Consumer BG ще се фокусира върху маркетинга на водещите си продукти, за да затвърди името на Huawei като символ на иновации и продукти с високо качество.

Марката Honor ще се съсредоточи върху интернет бизнеса, за да пренесе успешния си онлайн модел и отвъд океана. Г-н Ричард Ю, CEO за Huawei Consumer Business Group, каза в заключение „В бъдещ план целта на Huawei Consumer BG е да задържи инерцията на растежа, създадена през 2014 г., и да затвърди водещата позиция на компанията на пазара за мобилни телефони от среден и висок клас, поставяйки си същевременно за цел доставки от над 100 милиона броя за 2015 г. Със силния технически капацитет на Huawei, Huawei Consumer Business Group ще продължава да създава изключителни преживявания за потребителите по цял свят и да сбъдва мечти.“

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *