Водещият глобален информационен и комуникационен доставчик на технологични решения Huawei получи наградата ‘European Consumer Smartphone 2014 – 2015’ от the European Imaging and Sound Association (EISA) за последния си флагшип смартфон Huawei Ascend P7. Това е втора поредна година, в която Huawei получава признание от EISA. През 2013 г. ултратънкият 6.18mm Ascend P6 получи наградата ‘European Consumer Smartphone 2013 – 2014’.
Новият 4G LTE Ascend P7 дава ново определение за превъзходството на смартфона и надгражда успеха на Huawei Ascend P6. EISA похвали Huawei Ascend P7 за неговата „красива стъклена повърхност…, достъпна в бяло или черно, и атрактивна цена”. Подчерта също, че „двата камерни модула позволяват селфита с висока резолюция благодарение на 8 милиона пикселовата предна камера и 13 милиона пикселовата задна камера със светкавица и поддържащи приложения”.
„Развълнувани сме от тази награда и я приемаме като доказателство, че предизвикваме настоящите стандарти в индустрията, като определяме нова посока в дизайна на смартфони, по-добри характеристики на камерата и възможности за свързване“ сподели Shao Yang, вицепрезидент „Маркетинг” на Huawei Consumer Business Group. „Ние приготвяме дори още повече изненади за IFA 2014, стремейки се да „направим възможно“ повече хора по света да се докоснат до наистина високи технологии”, допълни той.
По-малко от два месеца след премиерта си в Париж през май 2014 Ascend P7 се предлага в Европа, Азиатския Пасифик и Латинска Америка, като са продадени повече от два милиона броя от него (до 20-и юли) в повече от 70 страни. В Европа Ascend P7 може да се открие в търговските вериги на основните оператори и дистрибутори, включително Vodafone, Telefonica, H3G и Carphone Warehouse, най-големият разпространител на смартфони във Великобритания, както и в каналите за електронна търговия като Amazon. В България продуктът може да бъде намерен и закупен в мрежата на Глобул.
През септември 2013 г. Huawei Ascend P6 получи отличието ‘European Consumer Smartphone 2013 – 2014’ и беше описан като „изненадващо добре оборудван смартфон на много атрактивна цена”, като към днешна дата от Р6 са продадени повече от 4млн. броя в над 100 държави по света. Canalys, IDC и Strategy Analytics класират Huawei на трето място по отношение на броя международни доставки на смартфони за първото полугодие на 2014 г., като пазарния дял на HUAWEI за Q2 достига 6.7%