post

Huawei заема 72-ра позиция в годишната класация на Interbrand на най-добрите глобални марки за 2016 г, изкачвайки се с 16 места напред спрямо резултатите година по-рано. За втора поредна година Huawei бележи подобен ръст след като през 2014 г. компанията стана първата китайска марка с място в престижната класация на най-добрите глобални брандове.
„Huawei отново се отличава в тазгодишната класация на най-добрите глобални марки. Стойността на марката, оценена на USD $5,835 млн, се увеличава с 18% спрямо година по-рано. В годишния доклад на Interbrand Huawei е една от най-бързо развиващите се марки в технологичния сектор, изкачвайки се от 88-ма до 72-ра позиция. Значимият прогрес на Huawei се дължи на визията, че потребителите са най-важни, както и на постоянството при предоставяне на ценни за клиентите продукти и услуги. Чрез активностите си Huawei показва своите иновативни ИКТ продукти, услуги и решения, чрез които допринася за изграждането на един по-добре свързан свят. Брандът е все по-разпознаваем в Европа – ключов пазар за развитието на марка като доставчик на технологии и при работа с партньорски компании, както и при агресивно развитие и внедряване на иновации за крайните потребители. Редица нови продукти подобриха профила на Huawei. Компанията е лидер в Китай от години и сега вече установява и своето глобално присъствие“ – споделиха организаторите от Interbrand.

Разгръщането на Huawei и влиянието на компанията на пазара се отразяват и върху стабилния ръст на приходите, задвижван отчасти от потребителския бизнес. Между 2011-2015 г. Huawei постига кумулативен годишен ръст (CARG) от 18% с групови приходи от миналата година от CNY 395 млрд. (USD $60.8 млрд.). От тази сума Huawei Consumer Business Group генерира CNY 129.1 млрд. (USD $19.36 млрд.), със 72.9% повече в сравнение с 2014 г. Huawei е доставил и 108 млн. смарфона в целия свят през 2015 г. или с 44% повече на годишна база.
Като водеща технологична компания Huawei инвестира повече от 10% от своя годишен приход за изследователска и развойна дейност. Компанията има 16 изследователски центъра по света. Сред тях са Huawei Aesthetics Research Center в Париж – в него водещи френски дизайнерски брандове работят с инженерите на Huawei за напасване на технологиите с бъдещите модни тенденции. Най-новият развоен център е „Лаборатория за иновации Макс Берек“ във Вецлар, Германия, където Huawei и Leica съвместно разработват технологии за подобряване на камерите на смарт устройствата и качеството на мобилните изображенията. Huawei разполага също и с повече от 10 отворени лаборатории в Китай, Европа и други територии по света, като компанията работи с повече от 600 партньори. Същевременно Huawei стартира програма за стимулиране на разработчици и партньори (Developer Enablement Program) на стойност USD $1 млрд.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *