Над 100 милиона доставени смартфона за 1 година из цял свят – това е равносметката на Huawei Consumer Busines Group за 2015 г. По този начин компанията продължава да бъде сред топ три лидерите на световния пазар за смарт устройства. През последните 5 години доставките на смартфони на Huawei са нараснали с над 3000 процента – от 3 милиона през 2010 г. до 100 милиона през настоящата 2015 г.
„Успехът на Huawei съвсем не е случаен. Тези резултати са следствие от нарастващото търсене на нашите продукти и ние сме горди, че имаме възможност да доставяме премиум смарфони на хора по целия свят – коментира Кевин Хо, президент на телефонната продуктова линия в Huawei Consumer Business Group. – Пазарът на смартфони непрекъснато се променя, тъй като хората търсят устройства, които им позволяват да надхвърлят границите на възможното. С нетърпение очакваме новата 2016 г., когато планираме да продължим да растем, като разширим продуктовото си портфолио и като си партнираме с някои от водещите брандове, за да представим заедно възможно най-добрите продукти на пазара.“
През 2015 г. Huawei регистрира 30-процентов ръст в доставките на смартфони от среден и висок клас, като само за месец септември компанията може да се похвали с 4 милиона продадени смарфона P8, 7.5 милиона смартфона P7 и 6.5 милиона телефона Mate 7.
Този успех е резултат от системните усилия на инженерите на компанията, насочени към разработването на по-добри продукти. Към момента Huawei разполага с 16 изследователски центъра по света, като само за 2014 г. компанията е инвестирала 14.2% от годишния си оборот (6.3 милиарда долара) в научноизследователска дейност и е регистрирала 76 687 нови патента.
Плановете на Huawei за 2016 г. са още по-амбициозни, като основният приоритет на компанията е да продължи да бъде сред лидерите на световния пазар на смартфони и новатор в разработването на интересни за потребителя устройства и функции.