Сътрудничеството между двете компании се изразява в ненадмината красота на смартфона и позволява свобода на изразяване
Huawei Consumer Business Group и световният институт по цветове Pantone Color Institute обявиха партньорство, което се изразява в съвместна работа по съчетаване на последните цветни тенденции в предстоящото лансиране на продукти Huawei на мобилния конгрес в Барселона.
Комбинирайки модерната експертиза в инженерството и металообработването на Huawei, с уменията на изследователски център Pantone Color Institute, ангажиран в експериментална работа с цветове, потребителите по света могат да очакват съвсем скоро нови устройства, които съчетават иновация със зашеметяваща красота и цвят.
Третият по големина в света производител на смартфони Huawei CBG, дебютира в престижната класация Interbrand Best Global Brands през 2014 г. и се изкачи до номер 72 през 2016 г. Партньорството с Pantone Color Institute се стреми да гради върху успеха на последните устройства Huawei P9 и P9 Plus, които надвишиха бройката от 10 милиона глобални продажби.
Институтът по цветовете си партнира с различни световни марки, за да им помага да комбинират мощта, психологията и емоцията на цветовете в своите стратегии за дизайн. Чрез вълнуващото партньорство с Huawei, Pantone Color Institute ще продължи да проучва езика на цветовете, за да предостави в ръцете на клиентите на компанията най-поразителните и впечатляващи цветни гами устройства.
Ричард Ю, главен изпълнителен директор на Huawei Consumer Business Group споделя: “Щастливи сме да работим с такава авторитетна организация в лицето на Pantone Color Institute, за да развиваме нашата гама от продукти и да предоставяме на потребителите най-новите тенденции в цвета на устройствата. В Huawei вярваме силно в силата на колективната мъдрост и сътрудничеството и сме уверени, че това партньорство ще позволи на потребите да изразяват себе си по-ясно чрез универсалния език на цвета.“
Лори Пресман, вицепрезидент на Pantone Color Institute, допълва: “Все повече потребители използват цвета като начин за изразяване и виждаме различни експерименти и негови творчески приложения. Цветът наистина е средство, чрез което хората могат да изразяват себе си пред света. Huawei разпознава тази еволюция в потребителската динамика и чрез нашето сътрудничество ще се стремим да предоставим на клиентите на компанията способността да изразяват смело своите възгледи чрез цвета на устройствата“.
Повече детайли и информация за партньорството между Huawei и Pantone Color Institute ще бъдат представени на пресконференцията на компанията, която ще се състои на Световния мобилен конгрес в Барселона на 26 февруари.