Потребителската бизнес група на Huawei показа повече от сто продукта на международното изложение за потребителска електроника CES 2015, което се провежда в Лас Вегас от 6-и до 9-и януари. Сред представените продукти бяха последните модели смартфони, носима електроника, таблети, устройства за мобилен достъп, устройства за достъп от дома, устройства за „умен дом“, OTT и модули за превозни средства. Компанията също така обяви началото на ерата Hilink – стратегията да предлага напълно интегрирани решения за мобилен интернет на потребителите си по целия свят, като част от политиката на компанията да осигурява най-новите технологии и да свързва хората навсякъде.
„2014-а отбеляза най-големите ни постижения досега. Стратегията ни с фокус върху премиум продукти от среден и висок клас донесе резултати, като продажбите на смартфони на годишна база се увеличиха с 30% до над 11,8 милиарда долара. Водещите смартфони Huawei P7 и Huawei Mate7 станаха популярни сред потребителите по цял свят. Междувременно глобалното влияние на нашата марка продължава да расте като Huawei стана първата китайска компания в топ 100 на най-добрите световни марки според Interbrand”, каза Ричард Ю, СЕО на потребителската бизнес група на Huawei.
„Гледайки напред, ние се ангажираме с по-нататъшно консолидиране и заздравяване на бизнеса ни със смартфони и ще продължим да предлагаме на хората интегрирано и интелигентно преживяване. Използвайки силните способности и предимства в мобилната широколентова свързаност на Huawei, ще продължим да се фокусираме върху изследването на възможностите, които осигуряват автомобилните мрежи и „интернет на вещите“, и ще се стремим да създаваме по-добри цялостни умни преживявания (като шофьорски планове, шофьорски предпочитания, анализ на безопасността и т.н.) чрез интегрирането на big data и облачни услуги“, заключи г-н Ю.
Флагманските смартфони на Huawei заемат водещи позиции
Като отражение на успеха на стратегията за осигуряване на флагмански телефони от среден и висок клас смартфоните на Huawei са добре приемани от потребителите по цял свят, което води след себе си голямо увеличение на доставките през годината. В резултат на това популярността на марката Huawei нарасна от 52% през 2013 г. до 65% през 2014 г., а според IPSOS стойността на препоръчване на бранда е достигнала 43%.
Водещи продукти в сериите Huawei и Honor бяха представени по време на CES 2015. Сред тях се наредиха Huawei P7 (версиите Sapphire, Arsenal и стандартният модел), Huawei Mate7 (както премиум, така и стандартната версия) и не на последно място Huawei Honor 6 и Honor 6 Plus.
След успеха на смартфона Huawei P6 доставките на Huawei P7 надхвърлиха 4 милиона броя само шест месеца след представянето му на специалното събитие в Париж през май 2014 г. Междувременно Huawei Mate7 се приема изключително добре по света от премиерата през септември миналата година. Huawei допълнително затвърждава позицията си на водещ доставчик на смартфони от висок клас със своя премиум модел G7 (също представен на IFA) – за два месеца от него са доставени над 1 милион броя.
Потребителската бизнес група на Huawei представя ерата Hilink
Освен своите флагмански смартфони, Huawei представи на изложението и визията за ерата Hilink – стратегията за предлагане на изцяло интегрирани решения за мобилен интернет на клиентите по цял свят. Продуктите на Huawei са разработени така, че да отговарят на разнообразните технологични нужди на потребителите в ерата на глобалния мобилен интернет. Платформата за домашно свързани смарт продукти, включваща решения за съхранение на данни и мултимедия, мониторинг на качеството на въздуха, смарт контакти, контролирано чрез инфрачервено дистанционно управление осветление и смарт вентилатор, както и много други, има за цел да осигури на потребителите лесна връзка навсякъде и по всяко време.
На изложението бяха показани и Huawei MediaPad T1 и X1, хибридната фитнес гривна TalkBand B1 с опция за превръщане в handsfree слушалка, мобилно устройство за достъп до интернет E5 PRO, устройства за домашен достъп PT500 и WS331C, OTT Huawei M330 и модулът за монтиране в превозни средства ME909Tu-565. Всички те демонстрираха интегрираното решение на Huawei Hilink.
За потребителската бизнес група на Huawei
С 16 центръра за проучвания и развитие в страни като Германия, Швеция, САЩ, Франция, Италия, Русия, Индия и Китай продуктите и услугите на Huawei са разпространени в повече от 170 страни, обслужвайки една трета от населението на света. През 2014 г. смартфоните на Huawei са на трето място по доставки в света. Като една от трите бизнес групи на Huawei, потребителската предлага мобилни телефони, мобилна широколентова връзка (МBB) на устройствата и домашни устройства.
С повече от 20 години богат бизнес опит в областта на информационните и комуникационните технологии (ИКТ), с широка мрежа по цял свят, огромни глобални бизнес операции и партньори потребителската бизнес група на Huawei в България има за цел да разкрие най-новите технологии на потребителите, предлагайки свят от възможности и създавайки изключителни изживявания за хората навсякъде.