HTC Vive представи обновеното си VR портфолио

HTC VIVE представя днес нови хардуерни, софтуерни и предложения за съдържание, които преосмислят цялостното VR преживяване. С VIVE Pro Eye, новия шлем с вградена технология за проследяване на погледа (“Eye Tracking”), първокласното VR изживяване става още по-добро. VIVEPORT – глобалният магазин за приложения с VR съдържание на HTC – също обяви неограничен достъп чрез абонамент с Viveport Infinity, за да може най-доброто съдържание да е на разположение на потребителите по всяко време. HTC представи и своя ”пакет за разработчици“ на бъдещо оборудване – VIVE COSMOS – създаден да бъде по-достъпен и лесен за употреба. Заедно с Cosmos беше представена и системата „Vive Reality,” която преобръща представите за виртуалната реалност в ‘spatial computing’ и представя нови възможности за представяне на съдържaние и пренасяне на потребителите във виртуалната среда. Тези нововъведения в първокласния VR предлагат не само технология от най-висок клас, но и преосмислят достъпа и преживяването както на потребителите, така и на бизнеса.

Vive Pro Eye

Vive Pro, създаден според нуждите на използващите VR с професионални цели, става още по-добър с въведението на вградената технология за проследяване на погледа (“Eye Tracking”) в новия VIVE Pro Eye. Тя дава на потребителите достъп до функции на едно ново равнище, като например ориентиращо се с поглед навигационно меню, което премахва нуждата от дистационно управление. С добавянето на “eye tracking” технологията новият Vive Pro Eye подпомага бизнеси и разработчици в събирането на данни за средите им на обучение, оптимизирането на компютърната и VR производителност и в предлагането на продуктов дизайн и изследователски групи с безпрецедентни нива на обратна връзка.

Висшата бейзболна лига (MLB) представи за пръв път “eye tracking” на новия VIVE Pro Eye на CES 2019. Технологията беше интегрирана в цялостното преживаването на видео играта “MLB Home Run Derby,” което даде на потребителите пълен контрол над менюто без традиционното дистанционно управление. Феновете могат да се докоснат до новия Vive Pro Eye през 2019 г.

Vive Pro Eye е таргетиран към корпоративния пазар, където технологията “eye tracking” има редица предимства – от изпълнение до достъпност и подобрения в използването й по време на обучения. Технологията също е от полза за разработчиците, защото свежда до минимум компютърните ресурси, нужни за направаата на висококачествени VR пространства.

Новият Vive Pro Eye ще излезе през второто тримесечие на 2019.

Viveport Infinity

Днес беше представено и най-мащабното обновление на абонамента за Viveport досега. Viveport Infinity e първата неограничена абонаментна услуга за VR и предоставя на абонатите възможността да изследват и разкриват стотици виртуални дестинации по всяко време с неограничен достъп.

„Днес представяме следващата си крачка в еволюцията на Viveport – Viveport Infinity,” каза Рикард Стайбър, президент на Viveport. „Когато лансирахме за пръв път услугата за абонамент, потребителите имаха право на пет игри на месец. С новия Viveport Infinity им предлагаме първокласно VR съдържание със сто пъти повече опции – и всичко това на разумна цена.“

Стартът на Viveport е 5 април, 2019 г. От тази дата всички абонати ще могат да свалят и играят над 500 заглавия от библиотеката на Viveport Infinity без ограничение. Този абонаментен модел ще спести на членовете хиляди долари за първокласно съдържание и същевременно ще им даде възможност да откриват нови преживявания. С Viveport Infinity абониралите се ще могат да изпробват попадения на независими разработчици или по-кратки изживявания, за които не са били склонни да плащат, като в същото време ще могат да свалят фаворитите си като Seeking Down и Torn, за да ги изиграят по-късно. Членовете ще имат достъп до Viveport Inifnity от всички настоящи и бъдещи Vive устройства както и от Oculus Rift и други устройства във Wave Eco системата.

VIVE Cosmos

Днес беше и представянето на VIVE Cosmos – най-новото VR оборудване от VIVE, което предлага абсолютен комфорт, лесно настройване и употреба. Чрез него потребителите имат достъп до своя виртуален свят по всяко време. Без нуждата от външни базови станции, Vive Cosmos разширява гъвкавостта на ползваното пространството, независмио дали у дома или в движение. Той може да се захранва не само от традицонен геймърски компютър.

„Открихме, че повече от 85% от VR потребителите смятат, че степента на трудност на използване и настройване е най-важният фактор при закупуването на VR оборудване,“ каза Даниел О‘Брайън, генерален директор на HTC Vive за Северна и Южна Америка. „Ние вярваме, че Cosmos ще направи виртуалната реалност по-леснодостъпна за тези, които досега не са инвестирали във VR, но и също ще предостави първокласно преживяване на VR ентусиастите.“

С представянето на Cosmos HTC цели да преобърне представите за достъп до виртуалната реалност, предоставяйки бързонастройващо се оборудване, което може да се използва в движение и отваря път към нови игрови среди. Cosmos ще бъде първото Vive оборудване, което представя системата „Vive Reality” – чисто ново дизайн преживяване за VR.

HTC ще предложи комплекта си за разработчици “Vive Cosmos” в началото на 2019 г. Повече подробности за това къде може да се открие и каква ще бъде цената му ще бъдат обявени по-късно през годината.

Vive Reality System

Екипът на HTC Creative Labs представи системата „Vive Reality” – изцяло преосмислен начин за боравене с виртуалния свят, който обхваща цялостното потребителско преживяване от момента на поставянето на очилата до взаимодействието със съдържанието.

„Нашата философия винаги е била насочена към разработването на продукти и преживявания, които създават естествен и леснопроходим път между реалния и виртуалния свят. Чрез Vive Reality System преосмисляме същината на софтуерното преживяване с Vive, за да постигнем всичко това,” каза Дрю Бамфорд, вицепрезидент на Creative Labs в HTC Vive. „Инструментите и средите, които образуват системата „Vive Reality”, имат за цел да направят взаимодействието с компютри в пространството достъпно за всеки, независимо къде е поведен от VR пътешествието си. Искаме VR да бъде възприемана по-малко като лансиране на приложения и повече като пристъпване между световете.“

Системата “Vive Reality” включва както операционни, така и практически елементи, които оказват влияние върху цялостното продуктово портфолио на Vive и са използвани за пръв път при Vive Cosmos. Като част от проекта, Vive обяви сделка с Mozilla за създаване на първия VR браузър, посветен на Vive.

Системата “Vive Reality” ще захранва преживявания из цялото продуктово портфолио на Vive и ще бъде достъпна на Vive Cosmos, който ще бъде пуснат в продажба по-късно тази година.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *