Световният производител на смартфони HTC Corporation представи днес първите устройства в индустрията, фокусирани изцяло върху ползването на социалните мрежи, комбинирайки силата на Facebook с опростената и лесна за използване платформа HTC Sense.
Като част от разширеното портфолио от шест нови устройства с HTC Sense, представени на Световния мобилен конгрес, HTC ChaCha и HTC Salsa включват специален бутон, който с едно докосване дава достъп до основните функции на водещата социална мрежа Facebook.
„Тези телефони предлагат специален нов начин да ползваш Facebook на мобилно устройство”, каза главният изпълнителен директор на HTC Corporation Питър Чоу. „С над 500 милиона активни потребители по целия свят, за всички Facebook е синоним на социална мрежа и ние искахме да създадем върховно свързани към социалните мрежи телефони за масовия пазар. Facebook е един от многото експертни партньори, с които работим, за да създаваме телефони, които предлагат по-добро, по-интуитивно, по-забавно изживяване, и тези нови модели перфектно демонстрират това”.
И двата телефона имат специален бутон за Facebook, който дава достъп чрез едно докосване до любимите функции на мрежата.
Бутонът се промяна спрямо контекста и пулсира с нежна светлина, когато е възможно да се споделя съдържание или нов статус във Facebook.
С едно натискане потребителите могат да актуализират статуса си, да качат снимка, да споделят новина, да отбележат локацията на любимите места и много други.
Потребителят може да направи снимка на свои приятели и веднага да я качи във Facebook само с натискане на бутона.
Друга възможност е да се споделя коя песен се слуша в момента с натискане на бутона по време на възпроизвеждането й на телефона. Парчето автоматично се идентифицира и споделя в социалната мрежа.
Новото устройство е с операционна система Android Gingerbread 2.3.3 (последната й версия) и използва най-новата модификация на HTC Sense, за да се интегрира Facebook във всеки момент на мобилното преживяване.
При провеждане на обаждане на дисплея се виждат последният статус на набирания, снимките му и се появява информация, ако рожденият му ден наближава. Същият тип данни се вижда и когато получавате обаждане от приятел, с който сте свързан във Facebook.
Контактите в телефона могат да се използват за връзка със съответните хора в социалната мрежа или да се персонализира мобилното устройство с редица нови уиджети, брандирани от Facebook.
HTC ChaCha и HTC Salsa дават възможност за опростено ползване Facebook Chat and Mail на телефона. Съобщенията и разговорите в социалната мрежа са интегрирани в телефона и се появяват редом с кутиите с текстови и имейл съобщения.
Постоянна свързаност със смартфона на Facebook поколението – HTC ChaCha
HTC ChaCha е проектиран с цел да осигурява безпроблемно, социално свързано преживяване като дава възможност на потребителя да бъде във връзка с приятелите си навсякъде и по всяко време.
Уникалният дизайн оформя дисплея и физическата QWERTY клавиатура, така че да бъде лесно за гледане и удобно за писане.
Специалните моменти могат да бъдат уловени с точност и висока резолюция, може да се провежда видео разговор с двете камери на HTC ChaCha, една от които е 5-мегапикселна цветна камера с автофокус и LED светкавица, както и VGA камера от предната страна на апарата.
ChaCha поставя интернет на върха на пръстите с 2,6-инчов контактен дисплей с резолюция 480 x 320.
Приятелите във Facebook никога не са били по-близо – HTC Salsa
С идентична дълбочина на интегрирането на Facebook както HTC ChaCha и HTC Salsa осигурява бързо и висококачествено смартфон изживяване.
Потребителите могат да улавят моменти в снимки или видео с висока резолюция с помощта на 5-мегапикселна камера и моментално да ги споделят с 3,4-инчовия чувствителен на допир дисплей 480 x 320. С докосването на един бутон снимките могат да се споделят във Facebook.
Разговорите лице в лице в движение са възможни при високо качество с VGA камерата от предната страна на устройството.
Наличност
HTC ChaCha и HTC Salsa ще бъдат на разположение на потребителите в основните европейски и азиатски пазари от второто тримесечие на годината.
В САЩ, НТС планира да достави на пазара това уникално изживяване по-късно през 2011 г., чрез ексклузивно партньорство с AT&T.