HTC Corporation, глобален производител на смартфони, стартира рекламна кампания на основата на новото позициониране на марката HTC Quietly Brilliant. Като първа глобална рекламна кампания на HTC, YOU платформата ще бъде представена в 20 страни през следващите няколко седмици с посланието „Няма нужда да търсиш просто телефон. Имаш нужда от телефон, който да намери ТЕБ.”. Концепцията въплъщава фокуса на HTC върху хората, техните нужди, работата и начина им на живот, за да създаде телефон, който най-добре им подхожда.
„Quietly Brilliant означава да правиш значими неща, без да го изтъкваш, с увереността, че най-добрите неща в живота трябва да се изпитат, не да се обясняват.”, каза Джон Уанг, Маркетинг директор на HTC Corporation. „YOU концепцията е най-добрият начин да въплътим посланието ‘Quietly Brilliant’ и е ключова за HTC като новатор и партньор.”
HTC работи с базираната в Лондон творческа агенция FigTree при създаването на слогана Quietly Brilliant. Посланието Quietly Brilliant е вдъхновено от културата на HTC да поставя клиента на първо място – философия, родена от идеята за създаването на революционни и иновативни продукти. Като част от културата на HTC, Quietly Brilliant позиционирането ще бъде включено в цялостната вътрешна комуникация на компанията.
„Някои от най-брилянтните идеи водят началото си от обикновена рисунка на гърба на салфетка”, каза Саймън Майерс, Главен Изпълнителен директор на Fig Tree. „Новият имидж на HTC използва визуалния език точно на тези рисунки, за да обясни всички Quietly Brilliant аспекти и предимства на HTC с разбираеми и човешки послания.”
YOU кампанията се концентрира върху създаване на мащабна, глобална разпознаваемост и разбиране на уникалното обещание на марката HTC: всичко е заради ТЕБ (YOU) – клиентът, а не заради мобилния телефон.
HTC работи с базираната в Лос Анжелис рекламна агенция Deutsch LA Inc. по създаването на YOU кампанията, която включва интегриран маркетингов подход и ще достигне потребителя чрез телевизия, печатни медии, външна реклама и интернет. Уникалният дизайн на HTC ще се представи с рекламни клипове, които акцентират върху неповторимата функционалност на смартфоните HTC.
„Всеки от нас има силна емоционална връзка със своя телефон. Много от най-важните ни изживявания всеки ден идват чрез това устройство. Въпреки това повечето от рекламите в сектора наблягат на функциите на апарата.”, казва Ерик Хиршберг, Главен Творчески Директор, Deutsch LA. „Философията, която стои зад дизайна на HTC смартфоните е много лична. Компанията прави телефони, с които изживяването е съвършено уникално. Ние смятаме, че HTC познава начина, по който хората възприемат телефоните си и ги създава точно такива.”