HP представи нови продукти за нуждите на ритейл индустрията

„Технологичните иновации са движещата сила на промяната през 2012” според HP – един от участниците в конференцията на Националната ритейл федерация тази година.

HP предвижда бъдеще, в което дигиталните продукти и услуги продължават да се смесват с физическия свят на търговията на дребно и обратното – до по-силно и всепоглъщащо ритейл изживяване.

По време на конференцията HP представи новите решения на компанията, включително широко портфолио от решения за ритейл индустрията, обхващащо точки на продажба (POS), Digital Signage, решения за самообслужване, управлявани печатни услуги, базиран на „облака“ печат и мобилни решения. Освен това компанията разкри и нови баркод скенери, налични за региона на Европа, Близкия Изток и Африка (EMEA).

Коби Елбаз, директор „Клиентски решения“ за региона на EMEA в HP Personal Systems Group коментира: „В момента безспорно се извършва трансформация в търговията на дребно по отношение на въвеждането на технологиите във физическите магазини. Една от тенденциите, които предвиждаме през 2012 г. е, че търговците на дребно ще предоставят все по-интерактивни дигитални преживявания на територията на магазините си – от Digital Signage със сензорна поддръжка до инициативи за лоялност, използващи баркодове на вашия смартфон.”

„Търговците на дребно превръщат своите магазини в по-приятна и интерактивна среда за купувачите с водещите в индустрията POS и дисплей технологии на HP“, каза още Елбаз. „Потребителите в момента очакват нещо повече от пазаруване и търговците на дребно активно насърчават купувачите да прекарат повече време в магазина. Поради тази причина HP показа технологии, които ще насърчат потребителите да останат по-дълго на територията на магазина, защото най-добрите търговци вече осъзнават, че по-дългият престой води до повече продажби.“

„Нашата визия е да позволим на търговците да създадат безкрайно изживяване за потребителите чрез множество сензорни точки в магазина. На нашия щанд демонстрираме решения за точки за продажба, мобилност, Digital Signage и самообслужване,“ добави Елбаз. „Освен това представяме и решение за мобилна точка за продажби, използващо таблетното устройство HP Slate 2 Tablet PC. VantagePoint е друга модерна технология, която можете да видите на щанда на HP. Технологията представлява голяма интерактивна сензорна стена, позволяваща на търговците на дребно да ангажират купувачите в едно смайващо, интерактивно бранд преживяване.“

Модерни баркод скенери на пазара в EMEA през февруари

С разпространението на мобилните и e-mail баркодове за купони и офертите за лоялни клиенти търговците на дребно се нуждаят от най-новите технологии за баркод сканиране за да подобрят пазаруването на клиентите.

За тази цел HP разшири портфолиото си и представи баркод четците HP Presentation Barcode Scanner и HP Linear Barcode Scanner, за да даде възможност за лесно сканиране, дори и от мобилни устройства.

Наличност

Баркод четците HP Presentation Barcode Scanner и HP Linear Barcode Scanner ще бъдат налични на пазара този месец.

Решенията за самообслужване ще бъдат въведени първоначално в Северна Америка през януари 2012 г.

Дисплеите HP 47” Micro_Bezel Displays се очаква да бъдат пуснати на пазара в ЕМЕА по-късно тази година.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *