HP има нова стратегия за работа с крайни клиенти

Hewlett-Packard България въвежда нова стратегия за дистрибуция на своите продукти за дома и домашния офис на потребителите в страната.

Като част от нея компанията започва директна работа с две от най-големите вериги за битова, офис техника и IT продукти – Техномаркет и Технополис.

Тази стъпка има за цел да отговори на променящите се нужди на потребителите от технологични продукти както за дома, така и за малкия офис, намиращ се в него.

Новата стратегия на HP е възприета след изчерпателно проучване на пазарната ситуация в технологичния сектор в страната. На базата на този анализ HP си поставя за цел да подобри лоялността на своите клиенти, като създаде условия за по-големи достъпност и избор и максимална удовлетвореност в ситуация на непрекъснато променящите се нужди на потребителите от продукти за техния дом и за малкия домашен офис.

„IT бизнесът е изключително важен за Технополис и HP като световен лидер в производството на IT продукти е дългогодишен стратегически наш партньор. Ще се радваме да разширим нашия съвместен бизнес, започвайки директна работа с HP”, каза Божидар Колев управляващ директор на Технополис.

Технополис е верига специализирани хипермаркети за черна, бяла, офис техника и IT. Хипермаркетите предлагат повече от 25000 уреда и аксесоара за дома, офиса и автомобила. Компанията управлява двадесет и шест обекта в България, а инвестираните средства надвишават 160 млн. лева. Технополис е двукратен носител на престижното отличие на международната програма SUPERBRANDS за най-добра марка на българския пазар в категория „Търговски вериги и центрове“.

„Благодарение на полезното и успешно сътрудничество с HP България, пазарът на предлаганите от тях във верига магазини Техномаркет стоки запазва своя дял през 2009 и 2010 година”, сподели Константин Бонев, IT продуктов мениджър на Техномаркет за България. „Компанията НР може да се похвали с много лоялни клиенти на марката, а фактът, че към момента работи по посока на потребителското търсене, нуждите и предоставянето на решения, сам по себе си показва, че НР в скоро време ще може да удовлетвори всички потребности на крайните потребители. Успехът им е сигурен”, допълни той.

Верига магазини Техномаркет е създадена през 1999 г. като магазини за обзавеждане на дома и офиса, които предлагат продукти в сферата на технологиите и забавлението. Към момента веригата разполага с 63 магазина, в 41 града на България. През 2010 г. веригата откри и нов модел магазини – Техномаркет @Home, като отвори 5 в страната. През октомври 2010 г. компания собственик на веригите – „К и К Електроникс”, взе франчайз правата на Public в България, като откри 2 магазина – в София и Варна.

С новата стратегия HP се стреми да постигне по-голям пазарен дял в сектора на потребителската техника, благодарение на:

– фокусиране върху изискванията на клиентите с цел предоставяне на най-подходящите компютърни решения за тях

– предлагане на конкурентна цена, качество, иновации и високо ниво на обслужване

За постигането на тези цели, HP развива и следва стратегията да предоставя все по-добри продукти, услуги и решения от най-високо качество, които да са полезни на крайните потребители за техните дом и домашен офис от една страна и да печелят тяхното уважение и лоялност, от друга.

Първата стъпка в изпълнение на тази стратегия беше въвеждането на отделна продуктова линия – „Consumer”. Продуктите от тази група са съобразени максимално с нуждите на крайните потребители за техните домове и малките домашни офиси.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *