post

Глобалната технологична марка HONOR обяви, че е спечелила наградата „Вдъхновяваща звезда в иновациите“ в категорията „Смарт устройства“ на китайското гала събитие на Kantar BrandZ 2023 в Шанхай.

Наградите BrandZ са световно признати като мярка за маркетингова ефективност. Водещи световни финансови институции и организации разчитат на методологията за оценка и данните от Kantar BrandZ и гледат на тях като важни индикатори. Това позволява и на самите марки да оценят по-добре представянето си. Според оценките на Kantar Group, HONOR е с водеща позиция в редица области, включително Индекс на значимост, Индекс на търсенето и Индекс на разчупване на статуквото. Освен това HONOR надмина други марки в категорията Интелигентни устройства и получи голямото признание „Вдъхновяваща звезда в иновациите“.

Междувременно Академията за маркетингова наука Miaozhen (MAMS) обяви класацията „BrandGrow, Топ 100 класацията на нововъзникващите марки в Китай“ за 2023 г. С потенциална оценка на активите от над 3,8 трилиона ренминби (RMB), което е увеличение от 70,8 милиарда ренминби (RMB) или 23% увеличение на годишна база, HONOR се класира на първо място в списъка за втора поредна година.

Терминът „потенциален актив“ е въведен за първи път от MAMS, за да предостави ключов финансов индикатор за оценка на потенциала за растеж на нововъзникващите марки. Оценката взема предвид както текущата стойност на бранда, така и потенциала му за растеж въз основа на вътрешни и външни двигатели на растежа. Той също взема предвид данни от потребителски проучвания, онлайн обхват и индекса Baidu, оценки от инвестиционни институции и публични финансови данни.

„HONOR е претендент, който продължава да разширява границите на иновациите. Марката е добре разпозната от потребителите заради своите разнообразни продукти и интелигентни изживявания, както и заради ангажимента си към околната среда и обществото. Днешните признания и награди са свидетелство, че HONOR е една от най-добрите световни марки за смарт устройства“, коментира Дорийн Уанг, главен изпълнителен директор на Kantar Greater China и глобален председател на Kantar BrandZ.

„HONOR вярва, че продуктите са двигателите на марката, а брандът е най-ясният индикатор за широко разпространеното разпознаване на продукта. Ние вярваме, че премиум продуктите правят марката първокласна. Затова се придържаме към Dual Flagship стратегията и се концентрираме върху създаването на най-добрите сгъваеми смартфони. Откакто станахме независими преди близо три години, ние реинвестираме 10% от годишните си приходи в научноизследователска и развойна дейност. Доволни сме от напредъка в премиумизацията и глобализацията на марката, които сме постигнали досега, и бихме искали да благодарим на BrandZ за признанието,” каза Рей Гуо, главен маркетинг директор на HONOR Device Co. Ltd.

В Китай първоначалният обем на продажбите на HONOR Magic V2 надмина общите продажби на HONOR Magic V, а общият обем на продажбите се очаква да бъде 5-10 пъти по-голям в сравнение с постигнатото от HONOR с първите две поколения сгъваеми устройства. HONOR също постигна големи успехи на международните пазари. На някои пазари компанията регистрира трицифрени увеличения на продажбите, а кумулативните продажби през първите пет месеца на годината надвишиха общите продажби от предходната година. През първата половина на годината, марката също отбеляза ръст на доставките с повече от 130% в Европа, Близкия изток и Африка и над 230% в Латинска Америка.

По-рано този месец по време на IFA 2023 HONOR показа най-лекия и тънък сгъваем навътре телефон HONOR Magic V2 и концептуалния смартфон HONOR V Purse. Вследствие на това представяне HONOR Magic V2 спечели 21, а HONOR V Purse спечели 9 от супер престижните награди „Най-доброто от IFA“ от признати медии от цял свят.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *