Дистрибуторът Диджи Електроникс подписа официално споразумение с Mio – водещ производител на устройства за GPS навигация. Първата пратка Mio навигатори ще бъдат достъпни чрез партньорската мрежа на Диджи Електроникс през април, съобщават от българската компания.
„Добавянето на продуктите на Mio в нашия портфейл е важна стъпка в разширяване на възможностите ни за работа с веригите за продажби на дребно. Пазарът на навигатори непрекъснато расте, нашата цел е да осигурим достойно място в него на реномиран производител като Mio,” коментира Анна Табакова, търговски директор на Диджи Електроникс.
Първата доставка GPS устройства ще обхваща различните пазарни сегменти. Ще очакваме бюджетния Mio Moov M400 с 4,3” екран, MioMap софтуер и базови функции, както и представителя на „средния клас” – 4,7-инчовия Moov S505 със Spirit софтуер, разширена функционалност и допълнителен слот за microSD карти. Гамата ще допълва моделът от висок клас Moov V735 TV, който съчетава GPS навигатор и пълноценно мултимедийно устройство: голям 7” екран с висока резолюция, SiRF prima процесор, Spirit навигационен софтуер, цифров TV тунер, видео и МР3 плейър, дистанционно и др. Всички модели включват подробна карта на България, разработена от местни компании. GPS устройствата ще имат и версия Full Europe, включваща 44 европейски страни.
„Вярваме, че нашето партньорство с Диджи Електроникс ще разшири сериозно позициите на Mio в България. Ние можем да предложим най-доброто покритие с карти в сравнение с конкурентните продукти, обогатяваме моделите с нови функции – телевизия заедно с навигацията, и др. Нашите планове за региона са да станем алтернатива на Garmin като предпочитан бранд за GPS навигационни системи,” каза Горан Айелич, мениджър продажби за Югоизточна Европа на Mio Technology.
По данни на г-н Айелич, продажбите през 2009 г. поставят Mio на първо място в страните от Източна Европа (EEU). В Западна Европа реализацията на продуктите на компанията я поставя на трето място.
Брандът Mio съществува от май 2002 г., в момента производителят оперира в Тайван, континентален Китай, Европа, Северна Америка, Австралия, Япония и Южна Корея. За Mio в момента работят над 1700 служители от цял свят, компанията продава и маркетира своите продукти в повече от 58 страни.
Mio предвижда, че мобилността и мобилният бизнес ще бъдат в основата на бъдещия начин на живот. Продуктите, включващи автомобилни навигационни системи, портативни навигационни уреди и навигационни PDA системи, се разработват с фокус върху нуждите на потребителите. Лозунгът в логото на Mio – “Explore More” се фокусира върху промяната на начина, по който хората изследват и натрупват опит в света, като това става все по-лесно и по-свободно.