Музикалният онлайн магазин Google Music, който беше отворен през ноември миналата година, не оправдава очакванията на Интернет гиганта. Въпреки надеждите на Google, сайтът не носи планираните приходи, а неговата аудитория нараства много бавно. Във връзка с това музикалните лейбъли, който работят с компанията, изразяват известно безпокойство.
Впрочем, Google твърди, че музикалната услуга е все още нова и е рано да се правят окончателни изводи. Корпорацията планира да разшири рекламната кампания на Google Music и да реализира хардуерна поддръжка на услугата.
Музикалният онлайн магазин на Google беше стартиран в стадий бета през ноември 2011 г. в САЩ. Той е интегриран с Android Market и Google+. Всички закупени песни се съхраняват в облак и могат да бъдат чути от всяко устройство (с изключение на работещите под iOS) в поточен режим без необходимост от синхронизация. Освен това, предвидено е и офлайн възпроизвеждане на музиката.