Според наличната информация, компанията все още не е взела окончателно решение за включване в сделката, а само опипва почвата и не е изключено преговорите да завършат безрезултатно.
Както е известно, Yahoo! отново се появи на тезгяха през септември, заради неудовлетворителни резултати на компанията. За нея са мераклии китайската компания Alibaba и отново корпорацията Microsoft заедно с група други инвеститори.
По данни на The Wall Street Journal, Google се интересува преди всичко от продажбата на реклама на страниците на Yahoo! Изданието отбелязва, че вероятната сделка може да предизвика протести от страна на антимонополните органи, тъй като и двете компании се занимават с „търсещ“ бизнес.
Съгласно отчета на ComScore, Google заема около 65% от пазара на търсачките в САЩ, докато делът на Yahoo! е на нива около 15,5%. През 2008 г. компаниите се опитаха да се договорят за партньорство в областта на продажбата на рекламни площи, но сделката беше провалена заради протест на антимонополците.