Технологичният гигант Google търси да назначи SEO (Search engine optimization) мениджър, който да повиши органичния трафик към собствените му маркетингови и продуктови страници в търсачката Google. От обявата за работа, публикувана в Google Careers, става ясно, че компанията търси специалист, който ще бъде назначен на позицията „Програмен мениджър, Отимизация за търсачки”.
Според изискванията бъдещият служител ще трябва да работи координирано с екипите от отдел Маркетинг, Продажби, Разработка на продукти, Проектиране и други за да повишите органичния трафик и бизнес растежа. Той ще се занимава с развитието на уебсайта и неговата оптимизация, както и с оформянето на социалната стратегия.
Отговорностите на позицията включват: развитие и поддръжка на иновативни, привлекателни и информативни сайтове за публика в световен мащаб, поддръжка и разработка на уеб кодове за гарантиране на качеството, съдържанието и четливостта от търсачките, както и синтезиране на обратната връзка от партньорите от отделите за маркетинг, продукти и инженерство за най-добрите технически SEO практики.