През 2005 година, Google обяви, че никога няма да видим реклами в основната страница на сайта или пък над резултатите от търсения. Засега това обещание бива надлежно спазвано. Но се оказва, че е напълно възможно да бъде нарушено в близко бъдеще.
Изтекли данни в интернет ни показват едно от нещата, които се тестват вътрешно в Google. А именно – показването на огромен графичен банер в традиционното поле за спонсорирани резултати.
Вероятно тази екстра няма изобщо да е евтина и ще могат да си я позволят само най-големите компании. А също така изтеклата снимка показва по-скоро фирмено лого, отколкото традиционен мигащ рекламен банер.
Освен всичко друго, това са неофициални данни и е възможно тази вътрешна разработка никога да не види бял свят. Но пък ако Google наистина предложи подобни графични добавки към резултатите, вероятно това ще се стори като разочароващ ход от страна на компанията за мнозина.