Искате да видите всички начини, по които Google помага на икономиката и създава работни места във вашата държава? Просто отидете на началната страница на Google.
Не е необходимо да въвеждате заявка за търсене.
Тази седмица технологичният гигант започна да рекламира своите така наречени “доклади за икономическото въздействие” на Google.com. Връзката към докладите е различна от полето за търсене и бутона “Чувствам се късметлия”.
Отчетите се локализират и това, което се показва, зависи от това къде и как живеете. В Сан Франциско, например, Google е свързан с икономическия доклад за Калифорния, който показва статистически данни, показващи с колко милиарда долара е помогнал технологичният гигант и колко стотици хиляди фирми са използвали неговите рекламни инструменти.
Решението на Google да лобира от свое име е интересен момент, като се имат предвид постоянните атаки на президента Доналд Тръмп към социалните медийни платформи, включително YouTube в Google.
Май в България не се хвалят толкова много. То не може навсякъде да носи пари – все от някъде само ги цока…