post

Рекламата днес прониква във всички реални и виртуални пространства. Като се има предвид, че съвременните телефони все по-често са постоянно включени към Интернет, те също могат да се окажат доходна рекламна площ. Google ясно осъзнава техния потенциал.

Приложенията с вградена реклама са изгодни както за разработчиците, които популяризират своята продукция и получават от нея пари, така и за потребителите, които безплатно получават функционални приложения. Google обаче е на мнение, че потенциалът на смартфоните все още не е реализиран в пълна сила. Интернет гигантът е получил патент за вградени рекламни съобщения директно в мелодиите за звънене на мобилните устройства.

Разбира се, потребителите сами никога няма да си свалят подобни рингтонове, затова Google предлага този процес да бъде автоматизиран. И даже да се адаптират рекламните мелодии според конкретна целева аудитория.

Описаната в документа програмна платформа при всяко входящо повикване идентифицира звънящия, уточнява местоположението на собственика на телефона и на базата на тези данни подбира рекламен аудиоклип. Колкото по-дълго звучи рекламата, толкова повече плаща рекламодателят. Притежателят на телефона също получава възнаграждение, но в патента не се уточнява в каква форма ще е то.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *