Google и Levi’s продадоха само 3 умни якета през първите два часа от след старта на продажбите

Вчера беше офиицалния старт на продажбите на умното яке на Levi’s, Commuter Trucker – продукт, за който слушаме от миналата година и който е разработен по проекта Jacquard на Google.

За момента якето е достъпно само в няколко избрани търговски обекта в Лос Анджелис, Бруклин и Кеймбридж, но въпреки това едва трима го закупиха през първите два часа, което може да се счита за слаб старт на продажбите.

Ако се чудите с какво се отличава този модел от останалите на компанията, то отговорът е, че то е първият търговски продукт, използващ технологията Jacquard на Google, разработвана в продължение на цели три години. Якето е предназначено за велосипедисти, които искат да си взаимодестват с телефона си безпроблемно по време на пътуване, а в левия му ръкав е разположен смарт таг, който позволява контрол чрез естествени жестове и тактилна обратна връзка. Разбира се той може да се сваля, за да се почиства и пере якето безпроблемно.

За съжаление цената на умното яке е доста солена – 350 долара и може би това е другият фактор, повлиял неблагоприятно на продажбите му. Онлайн Commuter Trucker ще е достъпно от 2 октомври на сайта на Levi’s.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *