post

Google направи промени в своята политика и изисквания към разработчиците на Android приложения, като забрани рекламите на заключен екран. Единственото изключение от правилото касае тези от тях, които заместват изцяло екрана, когато устройството е заключено.

Тези промени станаха факт, след като през последните няколко години все повече потребители изразяваха раздразнението си от рекламите, които се появяваха когато смартфоните са заключени. Един от най-популярните примери за такова приложение е ES File Manager, което буквално заливаше потребителите с множество реклами на други апликации на разработчика, които се помещаваха на целия дисплей. След множество оплаквания, те бяха премахнати, но явно с този си ход Google е решила категорично да затегне правилата на рекламната си политика. Ако си спомняте наскоро гигантът направи подобна промяна и при рекламите в лентата за нотификации, а колкото и неприятно да е това за разработчиците, които печелят от тях, потребителите могат да бъдат единствено доволни.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *