Glovo придобива бизнеса на Foodpanda в България

Иcпaнcĸaтa плaтфopмa зa дocтaвĸa нa гoтoвa xpaнa и xpaнитeлни пpoдyĸти Glоvо щe бъдe нoвият coбcтвeниĸ нa Fооdраndа y нac и нa oщe няĸoлĸo пaзapa в peгиoнa. Сделките са за общо 170 млн. евро и са част от стратегията на компанията за разширяване в Централна и Източна Европа, информира технологичният сайт Tech.Offnews.bg.

Glovo ще придобие марката Foodpanda в Румъния и България, марката Donesi в Сърбия, Черна гора, Босна и Херцеговина и Pauza в Хърватия. Очаква се продажбата да бъде завършена до първото тримесечие на 2022 година.

В прессъобщение на испанския стартъп се казва, че компанията планира да се фокусира върху пазари, където има ясни възможности да бъде водеща и да развива устойчив бизнес. “Регионът напълно е приел платформите за доставка при поискване и ние сме щастливи да засилим и увеличим нашето присъствие в държави, които продължават да показват огромен потенциал за развитие” – посочва главният изпълнителен директор на Glovo Оскар Пиер.

Испанският доставчик навлезе в България преди няколко месеца с идеята да се намеси в конкуренцията между лидерите на пазара – Takeaway и Foodpandа.

Дейността на Foodpanda в България се разраства бързо през последните години, а от 2020 г. освен готова храна, компанията започна да доставя хранителни продукти и други стоки.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *