GLOBUL е първата българска компания, която използва иновативната „зелена” медия Green GRAFFITI за популяризиране на кампанията си „Шофирай безопасно. Говори с hands-free!”.
„Зелените” графити са нов природосъобразен рекламен метод, който чрез почистване с водна пароструйка „татуира” върху улици и сгради посланието на кампанията.
GLOBUL отново напомня на шофьорите за отговорността им на пътя, но сега слоганът на инициативата може да бъде забелязан върху тротоари и фасади в София. Освен ефектна и нестандартна, тази нова комуникационна форма не генерира вредни въглеродни емисии и подпомага устойчивото развитие.
За всеки литър изразходвана за създаване на графитите вода, холандската компания Green GRAFFITI дарява определена сума за подпомагане на страни с недостиг на питейна вода.
Зелените графити с посланието „Шофирай безопасно. Говори с hands-free!” могат да бъдат видени на 20 места в столицата, сред които площада пред храм-паметника „Св. Александър Невски”, тротоара пред подлеза на бул. „Цариградско шосе” между БТА и Полиграфическия институт, както и пред търговски центрове, върху тротоари, тунели и сини зони в София.
GLOBUL и GERMANOS организират съвместната си инициатива за безопасна употреба на мобилен телефон зад волана „Шофирай безопасно. Говори с hands-free!” за четвърта поредна година.
Посланик на инициативата и тази година е известният автомобилен състезател в GP2 Series Владимир Арабаджиев, а основен партньор е Пътна полиция – София.