В стремежа си да отговори по най-добрия начин на изискванията на потребителите и на новите предизвикателства в света на телекомуникациите, GLOBUL променя логото на марката за предплатени услуги b-connect, за да й придаде по-модерна и динамична визия.
Промяната в логото на b-connect е част от процеса на обновяване на цялостния корпоративен имидж на GLOBUL, започнал през 2009-а г. В рамките на комуникационната си стратегия, компанията въведе слогана „Нашият свят си ти” и обогати корпоративния си облик с допълнителни цветове, като зеленият продължи да е доминиращ.
Новото лого на b-connect е създадено с идеята да бъде близо до графичната идентичност на основната марка – GLOBUL. Логото е визуално изчистено и емоционално въздействащо, като съчетава традиционния за марката зелен цвят с модерното и стилно внушение на черния фон.
„Марката b-connect винаги е била предпочитана от потребителите и се е отличавала с голяма разпознаваемост сред тях. За деветте години от своето съществуване, b-connect се превърна в любимата предплатена услуга на цяло едно подрастващо поколение в България. Младите хора са много динамична, изискваща и променяща се аудитория. Ето защо ние почувствахме необходимост от промяна в марката, която да създаде допълнителна емоционална обвързаност с клиентите и да отговори на актуалните предпочитания на младежката аудитория.” – заяви Галина Чулева, директор Реклама и комуникация в GLOBUL.
Според предварително направените маркетингови проучвания новото лице на b-connect се възприема положително от потребителите като по-модерно, младежко и запомнящо се.
Обновеното лого ще бъде разположено върху всички предплатени пакети и ваучери за презареждане, а също така върху рекламните и търговски материали, свързани със спонсорствата на b-connect.