GLOBUL зае първо място по инвестиции в опазването на околната среда

GLOBUL спечели първа награда в категорията „Инвеститор в околната среда” на тазгодишните Награди за отговорен бизнес, организирани от Българския форум на бизнес лидерите (БФБЛ). Компанията бе отличена за своите дългосрочни инвестиции в опазване на околната среда и насърчаване на екологичната отговорност сред бизнеса и обществото.

През 2010 г. GLOBUL инвестира общо 676000 лв. за реализация и популяризиране на зелени инициативи в рамките на дългосрочната си стратегия за екологична устойчивост GLOBUL Green.

„Щастливи сме, че получихме подобно признание, защото то е доказателство, че нашите усилия са насочени в правилната посока. Изминалата година постави GLOBUL пред много нови предизвикателства, но ние съумяхме да запазим избрания курс на отговорно поведение към околната среда. Интегрирането на екологичната устойчивост в стратегията на компанията е от безспорна полза както за държавата, така и за обществото. Ето защо ние в GLOBUL сме твърдо решени да продължим да инвестираме в зелени бизнес решения”, заяви Ясен Гуев, Директор „Корпоративна политика” в GLOBUL.

През 2008 г. операторът стартира своята дългосрочна стратегия за екологична устойчивост GLOBUL Green.

Програмата представлява съвкупност от инициативи в три основни направления – отговорна употреба на енергия, ресурси и материали, развитие и предлагане на устойчиви продукти и услуги, и публични партньорства при реализиране на проекти за опазване на околната среда.

Тазгодишната награда от БФБЛ за най-голям инвеститор в околната среда е поредното отличие, което компанията получава за своята дългосрочна стратегия GLOBUL Green.

Наградата на БФБЛ осигурява на GLOBUL и уникалната възможност да участва в престижния конкурс „Бизнес награди за околна среда на Европейската комисия”.

За изминалите две години стратегията GLOBUL Green е донесла на компанията награди от BAPRA Bright Awards, EFFIE BULGARIA и Aiperon Academy.

Наградите на Български форум на бизнес лидерите се организират за осма поредна година с цел насърчаване на корпоративната отговорност към развитието на икономиката в страната и повишаване благосъстоянието на обществото.

Годишните награди на БФБЛ се връчват в пет категории – „Инвестиции в обществото”, „Инвестиции в околната среда”, „Инвестиции в знанието”, „Инвестиции в човешкия капитал” и „Маркетинг, свързан с кауза”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *