GERMANOS засне най-голямата досега изцяло българска рекламна продукция за новата си телевизионна кампания. Продукцията е създадена само за седем дни и се състои от 14 рекламни клипа с продължителност от 32 сек всеки.
Още по време на първия снимачен ден са заснети цели 77 кадъра, което е рекордно постижение за българска рекламна продукция.
Новата рекламна кампания запазва утвърдения слоган на веригата – „Само попитай”, но надгражда съществуващата до момента комуникационна стратегия, акцентираща върху приятелското и експертно отношение към клиента.
Рекламната концепция има за цел да ангажира емоционално потребителите и да отговори по най-добрия начин на техните изисквания.
В първия клип, с който кампанията стартира в българския ефир на 24 септември, участва и една от звездите от брейк формацията Electric Force. Благодарение на новия мобилен телефон LG Cookie Lite главният герой–танцьорът Димитър Божилов, се пренася на брейк парти директно от магазина на GERMANOS.
Първия клип от продукцията може да видите на адрес http://vbox7.com/play:85e96c67.
Следващите рекламни клипове, които скоро ще се появят на екран, разказват историите на детектив, рокер, мим, бийт бокстър и други персонажи, които успяват да сбъднат мечтите си с продуктите и услугите на GERMANOS.
Новата концепция е дело на рекламна агенция Ogilvy. Клиповете са продуцирани от „Чучков брадърс студио”, а техен режисьор е Ангел Апостолски.