Българският софтуерен разработчик GenCloud създаде иновативно решение за един от най-големите производители на сватбени рокли в Европа – Marylise & Rembo styling Fashion Group (MRFG). То позволява на бъдещите булки да въвеждат своите точни мерки още в магазина и след това да получават рокля, оразмерена специално за тях.
Marylise е дългогодишен клиент на GenCloud и тяхната ERP система – Bizzio. Модулът MTM (Made To Measure – Направено По Поръчка), разработен за клиента, е интегриран към Bizzio и позволява на сватбените магазини да взимат точните мерки на бъдещите булки и след това да ги изпращат направо на производителя. Досегашната практика е в магазините да се предлагат стандартни размери рокли и след като момичето избере модел и номер, роклята да се поръчва за производство. След като готовата рокля пристигне, тя все още не е завършена, защото е поръчана с приблизителните размери и има нужда от корекции. При това части от нея се разшиват и наново биват прекроявани. Това изисква ресурси, отнема време и трябва да се прави много внимателно, защото се работи с изключително скъпи и деликатни материали.
Това, което променя MTM технологията на GenCloud е, че тя позволява точните мерки на бъдещите булки да се вземат още при първоначалната поръчка, чрез въвеждането на осем параметъра, характеризиращи женското тяло. След това поръчката автоматично влиза в ERP системата Bizzio, а екипът на Marylise създава точна до милиметри рокля, използвайки роботизирани системи за разкрояване. Този иновативен подход намалява значително времето за производство, премахва нуждата от разширяване и преоразмеряване на готовия продукти, както и от поддръжка на ателиета за корекции в сватбените магазини. А всяка бъдеща булка получава уникална рокля, създадена специално за нея.
Преди няколко години GenCloud внедри системата за управление на бизнеса Bizzio в белгийската фирма Marylise. Това е изключително конкурентен сектор, в който традиции, мода и нови технологии са силно преплетени. Внедрената система е от клас ERP и е изцяло cloud – базирана. С нея на практика се заменя по-старата софтуерна система на Marylise, също създадена от GenCloud.
Дългогодишно партньорство
Двете компании работят съвместно от далечната за представите в технологичния бранш 1999 г. и в голяма степен са се разраствали заедно. Българският софтуерен разработчик развива някои свои продукти първо по поръчка на Marylise, докато белгийската компания израства от малка семейна фирма до най-големия европейски производител на булчински рокли, използвайки стабилните и скалируеми софтуерни решения на GenCloud. През годините Marylise придобива своя ключов конкурент Rembo Styling, създава собствени производствени предприятия в Португалия, а българският екип неизменно улеснява тези процеси, обезпечавайки промените във фирмената информационна инфраструктура на клиента.
„Присъствайки през почти целия път на развитие на тази фирма и взимайки участие във всеки етап от нейното израстване, ние винаги сме предоставяли това, което можем да правим най-добре – да създаваме надежден и гъвкав софтуер, който помага, решава проблеми и е изцяло ориентиран към изискванията на клиента“ – споделя Генчо Чокоев, управител на GenCloud.
Иновативна система за управление на бизнеса
Новата система, внедрена в белгийската фирма, представлява cloud базирано решение за управление на бизнеса, което разполага с пълноценен онлайн магазин InCloud и включва всички аспекти от функционирането на една компания – продажби, маркетинг, производство, финанси, човешки ресурси и др. Софтуерът работи на модулен принцип, което позволява клиентът да получи точно онези функционалности, от които има нужда, без да заплаща за останалите. „Облачният“ характер на системата пък я прави максимално скалируема и позволява лесното премахване или добавяне на потребители, в зависимост от специфичните нужди на компанията във всеки един момент.
„Marylise достигна до лидерската позиция в Европа в този силно конкурентен сегмент, благодарение на своя иновативен подход и стремежа винаги да предлага на клиентите си най-новите подходи при поръчката и изработката на сватбени рокли. Нашият екип е част от тази тенденция, а последния пример за успешното ни партньорство е въвеждането на иновативна MTM система, която променя изцяло начина на поръчка на булчинска рокля“ – добавя Генчо Чокоев.