На стилно „червено парти” на 30 септември във FloCafe в присъствието на партньори и медии Fujitsu анонсира новата си кампания, посветена на портфолиото мобилни компютри.
Японската компания Fujitsu обяви, че ще реорганизира цялата си линия лаптопи, които вече ще бъдат обединени под едно наименование. Така нейните мобилни продукти ще бъдат известни на пазара като серията Lifebook, която обединява различни модели за разнообразните вкусове на потребителите – от мощни преносими компютри, до миниатюрни нетбуци, предназначени да бъдат носени навсякъде.
Компанията представи и пет от най-новите си модели лаптопи, които впечатляват с дизайн и ефективност и са ориентирани към различни сегменти потребители.
Лъчезар Фенерджиев от търговското представителство направи интересна презентация за актуалните тенденции и новите технологии в мобилния сектор.
Широк избор мобилни компютри и стимули за партньорите на компанията
Японският гигант Fujitsu обяви старта у нас и на глобалната кампания Lifebook4Life. Всички преносими компютри на производителя се предлагат под марката Lifebook, а партньорите на Fujitsu ще получат редица предимства на силно конкурентния пазар за лаптопи, заявиха представители от българския офис на четвъртата по големина ИТ компания в света.
Здравина, сигурност, дълъг живот на батерията и свързаност отличават Lifebook моделите на Fujitsu. От компанията подчертаха също усилията, вложени в дизайна на мобилните компютри, както и факта, че лаптопите Fujitsu имат 30-годишна история, съчетавайки японски и немски технологии.
Като конкурентно предимство беше отбелязано и че всички продукти се произвеждат в Германия или Япония. Това прави клиентите още по-сигурни, че купуват качествени продукти.
Кампанията Lifebook4Life е разработена съвместно с Intel. Тя ще даде на партньорите на Fujitsu набор от програми и стимули за тестване и продажби на широка гама от преносими компютри Lifebook, оборудвани с ново семейство процесори Intel Core с VPRO технология.
Освен че осигуряват висока производителност за днешните ресурсоемки приложения, моделите Lifebook се отличават с атрактивен дизайн, както и с разнообразни характеристики, съответно за потребителите от домашния и корпоративния сектор.