Foursquare пусна нова услуга, измерваща ефективността на рекламни кампании

Foursquare представи нов продукт в помощ на рекламодателите, наречен Attribution. Решението допринася за ефективното измерване на техните кампании. Използва се активно при стартиране на нов продукт и нужда от информация за потребителите. Дори, ако рекламодателите не провеждат рекламни кампании във Foursquare или Swarm, Attribution може да им предостави нужните данни.

Председателят на Foursquare Стивън Розенблат заяви, че компанията е създала представителна извадка от около 1.3 милиона души (от нейните общо 50 милиона активни потребители), които са избрали постоянно да споделят своите данни за местоположението. Това дава възможност на Foursquare да проследява до колко една реклама е ефективна и води до реализиране на покупка.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *