Нов доклад сочи, че Facebook може да забави плановете си за вкарване на реклами в WhatsApp, поне за известно време. Всъщност първият път, когато чухме за това, беше през август 2018 година. Компанията искаше да свърже бизнес рекламите директно с новата платформа на приложението. Сега, според нов доклад на The Wall Street Journal, това може и да не се случи в края на краищата. Изглежда Facebook най-накрая може да се откаже от плановете си да монетизира WhatsApp, които накараха съоснователят на платформата да напусне след години борба с това решение. Може обаче плановете на гиганта просто да се забавят и в бъдеще да бъдат реализиране, тъй като екипът, назначен да намери най-добрия начин това да се случи, беше разпуснат през последните месеци. Може само да се чудим, колко пари би спечелила компанията от платформата, която понастоящем има 1.5 милиарда потребители.