Facebook вече обяви, че ще използва изкуствен интелект, за да подобри потребителското изживяване и да създаде нови възможности за създателите на съдържание. Оказва се обаче, че компанията се кани да върне Messenger обратно в приложението си.
Социалната мрежа наскоро обяви, че е достигнала 2 милиарда активни потребители на ден и планира да пусне нови инструменти за “творческо изразяване”, с които те ще могат да създават 90-секундни Reels. Гигантът отдели Messenger в отделно приложение преди години, за което получи множество критики. Сега компанията планира да направи изживяването по-интуитивно, като позволи но потребителите да имат достъп до входящата си кутия в едноименното приложение.
Според официалните данни, повече от 140 милиарда съобщения се изпращат в Messenger всеки ден. Броят на хората, които споделят Reels също надминава 1 милиард. Компанията вече тества възможността за достъп до Messenger от приложението Facebook и планира да разшири тестовете, като предложи повече начини за интегриране на функциите за съобщения в платформата, улеснявайки споделянето между потребителите.