Facebook разработва приложение за телевизионни приемници, включително Apple TV, в опит да докара видео съдържанието и видео рекламите до широкоекранните телевизори на потребителите.
Компанията се опитва да създаде добри приложения за телевизия от няколко години, но инициативата се ускори през миналото лято, след като реши да направи видеото топ приоритет, съобщава Wallstreet Journal, цитиран от infostock.
От социалната мрежа се надяват да обхванат и по-голям дял от рекламните бюджети, предназначени за телевизиите.
Потенциалното приближаване към телевизорите се случва, след като Facebook обяви стремежа си да придобие или да финансира собствена продукция – от медийни компании и индивидуални дигитални звезди.
Междувременно през миналата седмица Facebook обяви промяна в своя алгоритъм за показване на новини, с който се облагодетелстват по-дългите клипове. Facebook също експериментира с рекламни паузи по средата на по-дълги клипове.