Facebook работи върху собствен интелигентен високоговорител с тъчскрийн

Последната модна тенденция в технологичния бранш явно са интелигентните високоговорители и все повече компании се опитват да навлязат в тази пазарна ниша. Facebook също има подобни планове, въпреки че обикновено не свързваме името й с устройства.

За разлика от останалите конкуренти на пазара, гигантът ще се стреми да отличи своето устройство, като му постави голям 15 инчов сензорен дисплей, вместо да се концентрира върху гласовото управление. За целта ще използва услугите на LG Display и нейната in-cell технология. Високоговорителят ще бъде оборудван с шаси от магнезиево-алуминиева сплав, а пилотното му производство вече е започнало в заводите на Pegatron в Китай, според доклада на DigiTimes. Той най-вероятно ще се появи на пазара през първото тримесечие на следващата година, за да се конкурира пряко с HomePod на Apple, Echo на Amazon, Google Home и останалите модели от различни компании.

Strategy Analytics прогнозира, че пазарът на интелигентни високоговорители ще се разрастне до 5.5 милиарда долара още през 2020 година, а според последните данни, само през миналата година са продадени 5.9 милиона такива устройства. Facebook ще се опита да излезе едни гърди пред конкурентите, като предложи нещо различно – екранът, с който повечето устройства на пазара все още не разполагат.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *