Макар и в последните години фийдът ни с новини във Facebook да беше затрупан от куп реклами, то във водещата социална мрежа днес липсваше подобно видео съдържание. Това най-вероятно ще се промени съвсем скоро. По-рано през месеца, Facebook потвърди официално, че в момента тества видео реклами.
Те ще се появяват и стартират автоматично във вашия фийд със събития и новини, като няма да има възможност за деактивирането им. Огромният плюс е, че рекламните клипчета ще са с изключен звук. Но все пак едва ли на мнозина ще им е приятно постоянно пред очите им да изскача видео съдържание, което стартира автоматично.
Новите реклами ще са налични както за персонални компютри, така и за мобилни устройства. Във втория случай клипчетата няма да се зареждат, освен ако не използваме Wi-Fi мрежа от своя смартфон или таблет.
Все пак, засега не са известни всички детайли относно новата инициатива на Facebook. През юли тази година се появиха слухове за нея, в които се твърдеше, че видео рекламите ще са доста скъпи и с максимална дължина от 15 секунди. Ако това се окаже истина, то по-ограничен спектър компании ще могат да си ги позволят. И вероятно недоволството на Facebook потребителите няма да е толкова голямо.