След почти 20 години Facebook все още се разраства. Най-голямата социална мрежа вече има 2 милиарда активни потребители дневно. Това стана ясно от съобщение на Meta за приходите на компанията през четвъртото тримесечие.
Въпреки че Facebook не е първата платформа, притежавана от Meta, която достига 2 милиарда потребители дневно (WhatsApp наскоро премина тази граница), това показва, че най-големият източник на рекламни приходи на компанията все още расте. При това, въпреки значителните съкращения в бизнеса, които Meta направи през последните месеци.
Главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг намекна за скорошното преструктуриране на компанията, което доведе до премахването на повече от 11 000 работни места, като каза в изявление, че „нашата тема за управление за 2023 г. е„ Годината на ефективността “.
Докладът показва още, че докато приходите на Meta се свиваха през последната година, компанията отчита приходи от 32,2 млрд. щ. долара за последното тримесечие на 2022 година. Разчетите са малко по-добри от очакваното, въпреки че са намалели с 4% спрямо миналата година.