Facebook Messenger добави нови инструменти за обслужване на клиентите

Приложението Facebook Messenger вече е с нова версия, която има за цел да направи клиентските взаимоотношения по-лесни и по-плавни. Във версия 2.3 ще намерите няколко нови инструмента, насочени към бизнеса, като усъвършенствани бързи отговори, персонализиране на чат приставката, нови показатели и маркери за съобщенията.

Бързите отговори всъщност бяха добавени в Messenger още през 2016 година, като от тогава насам се подобряват с всяка следваща версия, за да предложат едно по-ориентирано изживяване за потребителите, които си взаимодействат с чат ботовете. Например всеки път, когато дадена фирма поиска вашата информация, вече можете да използвате бутон за бърз отговор, който автоматично ще попълни имейла или телефонния ви номер, свързани с профила ви в социалната мрежа.

Новата версия на приложението идва и с допълнителни опции за персонализиране на приставката за чат, което става много по-лесно, благодарение на новия инструмент, създаден от Facebook. Фирмите вече могат да персонализират известията, постоянното меню и да се възползват от поддръжката на Internet Explorer. Освен това бизнес потребителите на Messenger имат още два показателя, които ще им помогнат да разберат по-добре как хората се ангажират с бизнеса им – open messaging conversations и new messaging conversations.

Накрая обновената версия на приложеинето включва и нови етикети за съобщения, за да улесни бизнеса и потребителите да отговарят на въпросите, задавани от клиенти.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *