Facebook тества 30 дневно отлагане на реклами, чрез ключова дума

Може би не всички публикации, които виждате в социалната мрежа ви интересуват, затова и Facebook вече тества опция за отлагането им, чрез ключова дума, в продължение на 30 дни. Функцията вече е достъпна за малка група потребители и ще направи разглеждането на социалната мрежа малко по-комфортно. Всъщност тя беше забелязана за пръв път в кода на сомото приложение от Крис Месина (TechCrunch), който сподели, че е открил ред за „отлагане на ключови думи в продължение на 30 дни“. Компанията тогава отказа подробности, но вчера публикува официално съобщение.

За да отложите ключова дума, трябва първо да намерите публикация, която я съдържа и да я поставите в спойлера, който не искате да виждате. Компанията се опитва да добави и опция за превантивно отлагане, която ще е достъпна в следващите няколко седмици в News Feed Preferences и обмисля създаването на списък за по-лесно активиране на вече отложените публикации.

За сега обаче, когато видите дума, можете да натиснете стрелката за падащото меню на публикацията, която ще ви покаже опцията за отлагане. По този начин публикации, съдържащи тази дума, ще бъдат скрити за един месец. Към момента функцията работи само върху текст, а не за изображения и не предлага синоними, които също бихте искали да отложите. Тя се отнася само до органичното съдържание и не можете да я използвате за реклами, които според компанията принадлежат към отделен алгоритъм.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *