Facebook започва да тества автоматично тръгващи видеореклами в Messenger, съобщава Re/Code. Рекламите се показват в секцията с входящи съобщения.
Компанията потвърждава тестове и подчертава, че за сега това са само тестове. Facebook ще следи реакциите на потребителите и ще прецени дали рекламите им пречат и ги дразнят или действително са ефективни.
“Най-важният приоритет за нас е потребителското преживяване. Затова все още не знаем дали тези реклами ще останат”, коментира Стефанос Лукакос, който ръководи онлайн рекламата за Messenger.
Той казва, че с всеки нов рекламен формат Facebook прави такива тестове. Досега не са забелязвани проблеми за потребителите и компанията не очаква, че видеорекламите в Messenger ще останат изключение.
За сега компанията не уточнява дали Messenger ще се съобразява с типа връзка и ще активира видеорекламите само, когато устройството е свързано по WiFi. В противен случай потребителите с ограничен мобилен трафик, може да се окажат неприятно изненадани, но най-вероятно и това е или ще бъде съобразено.