Нов доклад сочи, че Facebook може да забави плановете си за вкарване на реклами в WhatsApp, поне за известно време. Всъщност първият път, когато чухме за това, беше през август 2018 година. Компанията искаше да свърже бизнес рекламите директно с новата платформа на приложението. Сега, според нов доклад на The Wall Street Journal, това може и да не се случи в края на краищата. Изглежда Facebook най-накрая може да се откаже от плановете си да монетизира WhatsApp, които накараха съоснователят на платформата да напусне след години борба с това решение. Може обаче плановете на гиганта просто да се забавят и в бъдеще да бъдат реализиране, тъй като екипът, назначен да намери най-добрия начин това да се случи, беше разпуснат през последните месеци. Може само да се чудим, колко пари би спечелила компанията от платформата, която понастоящем има 1.5 милиарда потребители.
Facebook стопира плановете за вмъкване на реклами в WhatsApp за сега
