Технологичният гигант Facebook стартира функцията за пазаруване Shops. Сега вече потребителите могат да разглеждат и купуват продукти директно от страниците на търговците във Facebook и Instagram.
Услугата позволява на бизнеса да търгува директно в платформите. Така социалните мрежи стават още по-удобни за бизнеса, давайки шанс за генерирането на нови приходи от реклама, дори когато ръстът на потребителите в тях се забавя.
Facebook Shops ще обедини някои от досегашните възможности за пазаруване, което е стъпка към единен онлайн магазин – достъпен както през Facebook, така и през Instagram. Плащанията ще могат да се извършват през самата платформа, а потребителите ще могат и да комуникират директно с търговците през приложенията WhatsApp, Messenger или Instagram Direct.
Функцията Shops ще бъде безплатна за достъп за бизнеса, като идеята е да се привлекат повече играчи и така да се засили ангажираността на потребителите и продажбите на реклами.