Facebook разширява своите видео предложения с нова видео услуга – „Watch”. Първоначално тя ще бъде достъпна за ограничена група от потребители в САЩ през мобилното приложение на Facebook, уебсайта и телевизионни приложения.
„Watch” ще предлага няколко десетки предавания, разделени на различни категории като , като спорт, риалити програми, документални поредици и др. Тя ще позволи на потребителите да си чатят и да се свързват с хора по време на епизодите, както и да се присъединяват към групи с хора, които харесват същите предавания.
Потребителите няма да плащат, за съдържание, като финансирането ще идва от реклами, като Facebook ще задържа 45% от приходите. Компанията планира да разширява услугата постепенно и да започне експанзия и на международния пазар.
Най-голямата социална мрежа в света добави видео таб миналата година и от месеци подсказва, че иска да се превърне в източник на оригинално съдържание, а не просто на съдържание, дело на потребителите.