Facebook е сключила договори с близо 140 медийни компании и известни личности, сред които медийни имена като CNN и New York Times, дигитални медии като Vox Media, Tastemade, Mashable и Huffington Post, както и известни личности като Кевин Харт, Гордън Рамзи, Дийпак Чопра и Ръсел Уилсън. Целта е създаването на видеа за услугата за стрийминг на живо, за които социалната мрежа планира 50 млн. долара.
Усилията на Facebook са начин за насърчаване на създаването на постоянен поток от висококачествени клипове, докато Facebook разработи по-конкретен план за компенсиране на създателите, като например чрез споделяне на приходите от реклама, пише “Уолстрийт Джърнъл”, цитиран от infostock.
През март Facebook заяви, че ще започне да плаща на някои създатели на съдържание, както и на някои медии, да използват нейния продукт за стрийминг на живо.
Медията, която е получила най-много, е BuzzFeed, чийто хонорар възлиза на 3,05 млн. долара и предполага излъчването на живо между март 2016 и март 2017 г. Веднага след нея се нарежда New York Times с 3,03 млн. долара, отново за 12-месечна сделка. Трета е CNN с договор от 2,5 млн. долара.