Като знак за продължаващите си инвестиции в Stories, Facebook добаве анкети и за Messenger. Така, както и при Facebook и Instagram, потребителите първо ще имат възможността да качат снимка, или клип, а след това – да изберат стикера за анкета и да напишат въпроса и възможните отговори. След това ще трябва само да прокарат пръст нагоре, за да видят колко от приятелите им са гласували в нея.
Подобни анкети за пръв път се появиха в Instagram през октомври, но компанията не публикува статистически данни за това колко популярни са се оказали те, въпреки че преди няколко седмици добави нов емотикон, подходящ за целта.
През септември миналата година Messenger Stories имаше 70 милиона потребители дневно, в сравнение с 1.3 милиона за самото приложеине Messenger, което има и най-малък брой дневни потребители от всички приложения на компанията. Тогава Facebook комбинира Messenger Day и Facebook Stories, така че всички снимки и клипове, публикувани в messenger Stories да се препращат към Facebook Stories. Всъщност гигантът е фокусирал усилията си върху разработването на нови инструменти за бизнеса, които ще се използват в Messenger, а по последни данни 18 милиона компании вече използват приложението за коминикация с клиентите си.