Facebook разширява услугите, които предлага на малки компании, желаещи да продават стоките или услугите си на клиенти в други страни, съобщи “Асошиейтед прес”.
Социалната мрежа добавя нови функции към страниците на малки компании, които ще им позволят да търсят и насочват рекламата си към клиенти в други страни. Предприемачите ще могат да избират определени страни, както и дали да се прицелят към клиенти от определен регион или по целия свят. Функциите ще бъдат достъпни за малки компании навсякъде по света.
Страници във Facebook имат 60 милиона компании, а над 1 милиард души, използващи социалната мрежа, са свързани с поне една компания в друга страна, сочат данни на концерна.
Сред факторите, подтикнали социалната мрежа да разшири функциите си, са данни, според които потребителите й и малките компании все по-активно участват в трансгранични трансакции, както и молби от компании да предлага повече инструменти, които да подпомагат разрастването им.
Facebook вече предлага онлайн семинари и ръководства, които да помогнат на предприемачите да изучават проблеми на глобалния маркетинг.
One thought on “Facebook ще помага на малки компании да намират клиенти по света”