Ericsson поставя телевизионния потребител във фокуса на NAB Show 2016

На NAB Show 2016, което ще се проведе от 16 до 21 април в Лас Вегас, Ericsson ще представи своите решения и услуги, позволяващи на собствениците на съдържание, разпространителите и доставчиците на ТВ услуги да се репозиционират, за да бъдат успешни в интернет ерата на телевизията. Крайните потребители налагат нов темп на промяна чрез неумолимото си желание да достъпват качествено съдържание на всички екрани по всяко време. В резултат на това, телевизионната и медийната индустрии изживяват безпрецедентни трусове, разрив и драматичен обрат към телевизия, диктувана от желанията и нуждите на потребителите. Постоянните инвестиции на Ericsson в изследване на потребителските нагласи и индустрията, широкото портфолио от продукти и услуги, както и глобалните услуги за дигитална трансформация позволяват на компанията да посрещне предизвикателствата на това разделение и конфронтация и да създаде нови възможности за своите клиенти на един конкурентен пазар.

Елисабета Романо, вицепрезидент и директор Телевизия и Медии в Ericsson, коментира: “С протичащата в момента огромна промяна в цялостната медийна стойностна верига, ние имаме ясната мисия да действаме като катализатор за иновации, предлагайки решения и услуги за трансформация на нашите клиенти, които да им дадат възможност да задоволяват нуждите на своите ТВ потребители всеки ден. По време на NAB Show 2016, ние ще покажем резултатите от инвестициите си, благодарение на които създадохме уникална комбинация от задълбочен опит и анализ на индустрията, портфолио и услуги, с които клиентите ни да успеят в новата дигитална ера и да отговорят на категоричното желание на крайния потребител за безпроблемно, персонализирано и запомнящо се съдържание и изживяване“.

Вярваме, че имаме уникална позиция в днешната ТВ индустрия с нашия изключителен опит в сферата на медиите, мобилността и облака, тъй като през последните почти 25 години Ericsson е реализирал повечето от най-значимите трансформации в този сектор“, завърши Романо.

На NAB Show 2016 Ericsson ще покаже най-широкото портфолио в индустрията, обхващащо обогатяването на медийно съдържание, обработката, публикуването, доставката и завършващо с най-сложните медийни изживявания. Портфолиото на Ericsson включва множество придобивания и значителни инвестиции за внедряване на последните технологии за виртуализация, облачни услуги и софтуерно дефинирани работни процеси, които позволяват на клиентите да създават бързи иновации, като увеличават ефективността.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *