Ericsson вещае широколентова революция

Ericsson представи своята визия за бъдещето и ползите от широколентовия достъп на проведената вчера годишна конференция на Асоциация „Телекомуникации” (АСТЕЛ) – „Европейските мрежи – стратегии и реалност”.

Навлизаме в ерата на Свързаното Общество, където всички ще се ползват от предимствата на това да бъдат свързани и това ще промени из основи светът, в който живеем.

Милан Госпич, управител на Ериксон България, коментира: „Развитието на широколентовите услуги е в полза на обществото в редица важни аспекти. То влияе пряко върху икономическия растеж. От една страна 10% по-голямо проникване на широколентов достъп води до 1% ръст на БВП на съответната държава, а 1000 широколентови връзки означават 80 нови работни места. От друга – този ръст води до рязко намаляване на въглеродните емисии.”

Нарастващото търсене и разпространение на броудбанда са пряко свързани с растящата употреба на смартфони и таблети, както и с все по-голямата необходимост от постоянна свързаност, навсякъде и по всяко време. Мобилният широколентов достъп покрива изискванията, за да отговори на тези нужди. В този смисъл, навлизането на 4G технологиите добива все по-голямо значение, а мрежите отново стават ключово звено, което заедно със системите, процесите и услугите успява да предостави най-доброто широколентово изживяване.

Широколентовият достъп достигна до етап, в който не става въпрос само за оптимизиране на технологиите и услугите. Вече говорим за съвсем нови начини за правене на бизнес. Новата ера в мобилния широколентов достъп изисква от нас да преосмислим начина, по който внедряваме иновации, оперираме, общуваме с партньори и печелим пари. За тези, които успеят, възможностите ще са безкрайни.

Милан Госпич, новият управляващ директор на Ericsson Telecommunications Bulgaria, е част от екипа на Ericsson от 2001 г. Преди да заеме настоящата си позиция, той изпълнява длъжността Оперативен мениджър за Северните Балкани (регион, обхващащ Румъния, Молдова, България, Македония, Сърбия и Черна Гора).

Милан Госпич има техническо образование, но кариерата му е ориентирана изцяло в сферата на продажбите и маркетинга. През 2000 г. той се дипломира в Белградския университет, факултет „Електроинженерство”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *